
Data: 24-04-2015 Ora: 10:00
Locatia: Universitatea Europei de Sud-Est Lumina, Bucureşti
PRIME România anunţă începerea înscrierilor pentru cea de-a 12-a ediţie a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare (CNSC), cu tema Storyscaping, ce va avea loc între 23 şi 24 aprilie 2015, la Universitatea Europei de Sud-Est Lumina (Şoseaua Colentina, 64b).
Storyscapingul reprezintă un concept care se bazează pe crearea unei poveşti de brand şi utilizarea ei într-un marketing de tip 360 grade. Strategia implică crearea unor poveşti care sa îi aducă pe consumatori mai aproape de valorile brandului, cu care ei reuşesc în acest fel să interacţioneze şi să formeze o relaţie pe termen lung.
Prima conferinţă, Storyscaping: lumea de poveste a brandurilor, va avea loc pe 23 aprilie, de la ora 10:00, şi le va oferi participanţilor oportunitatea de a afla câteva dintre principiile acestui concept. În cadrul acestei conferinţe, studenţii vor avea ocazia să afle de la invitaţi ce presupune acest strategia de Storyscaping, cum a apărut în România şi ce metode folosesc brandurile pentru crearea unor lumi proprii. De asemenea, tehnicile utilizate, alături de trecerea de la the big idea la the organizing idea nu vor lipsa din panelul de discuţii.
Cea de-a doua conferinţă, Transmedia storytelling: un singur mesaj, platforme multiple, ce va avea loc în aceeaşi zi, începând cu ora 13:30, are menirea de a defini conceptul de transmedia storytelling, de a demonstra importanţa implicării consumatorului în strategia de brand, precum şi interacţiunea cu acesta. Mai mult decât atât, această conferinţă analizează impactul pe care îl poate avea utilizarea simultană a tuturor canalelor disponibile pentru transmiterea mesajului.
Ziua a doua, 24 aprilie, va începe cu o conferinţă intitulată Visual storyscaping: de la crearea unor reclame la crearea unor poveşti, de la ora 10:00, ce surprinde importanţa unei conexiuni emoţionale în crearea unui vizual, adaptarea mesajului la public, transformarea brandului într-un lovemark prin Storyscaping, precum şi exemple de branduri cu o identitate vizuală de remarcat.
Spre finalul zilei, de la ora 13:00, în cadrul celei de-a patra conferinţe, intitulate Storyscapingul – noua strategie în construirea unui brand de success, se surprind punctual avantajele şi dezavantajele acestei strategii, povestea împărtăşită dintre brand şi consumator, efectele asupra unui brand, precum şi concluzii şi previziuni viitoare ce vizează domeniul.
Înscrierile la eveniment se realizează pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la secţiunea Înscrieri şi la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare este de 40 RON pentru conferinţe şi studii de caz, iar pachetul complet, care include şi accesul la workshopuri, este de 50 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include accesul la petrecerea din cea de-a doua zi de eveniment şi gustarea din pauze.

Eveniment publicat in data de:
18-03-2015
de către Calendar Evenimente
de către Calendar Evenimente
Vizualizat de:
Warning: mysql_query(): Unable to save result set in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 195
Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 196
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 203
ori
Warning: mysql_query(): Unable to save result set in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 195
Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 196
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 203
ori
Comentarii:
0