CONFERINŢA MANAGEMENTUL RELAŢIILOR CU CLIENŢII ÎN ROMÂNIA 2015
Data: 04-06-2015 Ora: 09:00
Locatia: Hotel Intercontinental, Bucureşti
Mai sunt doar câteva zile până la „Conferinţa Managementul Relaţiilor cu Clienţii”, organizată de Acumen Integrat între 4 - 6 iunie, la Hotel InterContinental Bucureşti.
Conferinţa Managementul Relaţiilor cu Clienţii în România este un eveniment care îşi propune să devină tradiţie în România şi să reunească anual manageri ai celor mai bune servicii de clienţi din România, din domenii precum: vânzări online, HoReCa, utilităţi, vânzări cu amănuntul, automotive, etc. Scopul acestei conferinţe este acela de a stimula interacţiunea şi schimbul de practici între profesioniştii Serviciilor de Relaţii Clienţi, astfel încât să reprezinte o experienţă de învăţare pentru fiecare participant. Data: 04-06-2015 Ora: 09:00
Locatia: Hotel Intercontinental, Bucureşti
Mai sunt doar câteva zile până la „Conferinţa Managementul Relaţiilor cu Clienţii”, organizată de Acumen Integrat între 4 - 6 iunie, la Hotel InterContinental Bucureşti.
Conferinţa se adresează oricărei persoane care interacţionează cu clienti şi doreşte o îmbunătăţire a performanţelor şi experienţelor în relaţiile cu aceştia.
Agenda conferinţei se întinde pe parcursul a două zile, fiind concepută ca un mix de 14 sesiuni de prezentări şi 3 paneluri de discuţii, care îşi propun să familiarizeze participanţii cu cele mai bune practici şi cele mai noi tendinţe în domeniu.
Cele 3 workshop-uri desfăşurate în paralel, ce preced conferinţa, vă vor oferi ocazia să sedimentaţi informaţiile obţinute şi să observaţi aplicabilitatea practică a informaţiilor teoretice.
Conferinţa aduce pe scenă 14 vorbitori din partea unor organizaţii de renume, precum Banca Transilvania, Enel România, Domo, Coca Cola HBC România, TNT România, Endava, Sykes, Teamnet IT sau Autonom.
Înscrierile se pot realiza accesând linkul:
http://acumenintegrat.ro/Conferinta-Managementul-Relatiilor-cu-Clientii-in-Romania/inregistrare/
De asemenea, vă invităm să participaţi şi la Gala Premiilor de Excelenţă în Relaţiile cu Clienţii, eveniment organizat de Acumen Integrat, în colaborare cu The KPI Institute Australia, care va aduce în faţa participanţilor profesionişti în relaţiile cu clienţii din 26 de industrii grupate în 3 categorii ce vor fi premiate. Studiul de piaţă în urma căruia se vor decerna premiile a fost desfăşurat la nivel naţional de către The KPI Institute utilizând 800 de variabile şi nominalizând 353 de companii în baza a 1081 de răspunsuri validate.
Înscrierile se pot realiza accesând linkul:
http://acumenintegrat.ro/Gala-Premiilor-de-Excelenta-in-Relatiile-cu-Clientii-2015/inregistrare/
Pentru înscrieri sau alte informaţii suplimentare:
Iulia Man
Coordonator Eveniment | Acumen Integrat
Email: iulia.man@acumen.ro
Telefon: +40 264 414 360
Mobil: +40 743 927 548
Eveniment publicat in data de:
26-03-2015
de către Calendar Evenimente
de către Calendar Evenimente
Vizualizat de:
128 ori
Comentarii:
0