CURS DE CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT – TU EŞTI CLIENTUL!
Data: 01-10-2015 Ora: 09:00
Locatia: București - Hotel Marshal Garden
Cea de-a treia ediţie a cursului de Customer Experience Management are loc pe data de 1-2.10.2015 în Bucureşti. Cursul defineşte crearea experienţelor unice pentru clienţi şi sistematizarea acestui proces în cultura organizaţională a companiilor inteligente din România.
Bilete disponibile: 12
Scopul cursului este familiarizarea participanților cu importanța clientului pentru companie, de la cel mai înalt factor de decizie până la personalul de execuție, implementarea unui sistem de creare a experiențelor memorabile pentru clienți și fidelizarea acestora. Vom discuta de asemenea și despre drepturile consumatorilor, privind interacțiunea și din partea clientului, și vom analiza ce înseamnă pentru companie implicațiile juridice și sociale cauzate de clienții nedreptățiți.Data: 01-10-2015 Ora: 09:00
Locatia: București - Hotel Marshal Garden
Cea de-a treia ediţie a cursului de Customer Experience Management are loc pe data de 1-2.10.2015 în Bucureşti. Cursul defineşte crearea experienţelor unice pentru clienţi şi sistematizarea acestui proces în cultura organizaţională a companiilor inteligente din România.
Bilete disponibile: 12
Pot participa patroni, directori generali, manageri și angajați din structurile de contact cu publicul, vânzări, marketing, customer service, managementul calității, Resurselor Umane și comunicare.
Conținutul cursului:
- Ințelegerea modului în care un produs/serviciu poate fi cu ușurință transformat într-o experiență memorabilă pozitivă pentru client cu rezultate favorabile și companiei
- Identificarea (cartografierea) experiențelor clienților și transformarea lor în strategii de servicii oferite clienților
- Crearea de experiențe pentru clienți pe tot parcursul vieții
- Înțelegerea modului în care comportamentul individual afectează loialitatea clienților și de ce este important să acționezi în favoarea acesteia
- Înțelegerea modului în care experiențele clienților pot crea loialitate/ură și explicarea modului în care aceste aspecte pot fi dezvoltate/evitate
- Cum poate fi transformată indiferența clienților în loialitate. De la aversiune la susținere
- Înțelegerea impactului financiar determinat de experiențele clienților și a modului în care este influențat
- Învățarea metodelor și tehnicilor de satisfacere a clienților dificili.
Seminarul ține 2 zile, a câte 8 ore pe zi. Investiția totală 1180 de lei + TVA / persoană. Pachetul include accesul la curs și suportul teoretic, un Certificat de Participare, pauzele de masă și de cafea. Înscrierea se face prin completarea formularului cerut de la companie și achitarea contravalorii cursului.
Cursul e susținut de Mihai Mătieș, Directorul Mastermind Communications SRL. El este dublu licențiat în Jurnalism & Științele Comunicării și, respectiv, Drept. Deține un Master (MA) în Relații Internaționale și o altă Diplomă în Afaceri Europene. De asemenea, a urmat cursuri intensive la Academy of Service Excellence în Manchester - UK, alături de Chris Daffy, expertul european nr. 1 în Customer Service. A acumulat experiență lucrând pentru Fundația Soros, Președinția României (1998-2000), Alpha Bank Romania și pentru companii de consultanță românești și străine. Mihai este trainer autorizat CNFPA. Și-a început cariera de trainer în 2001.
Pentru detalii:
Octavian Radu
Email. info@mastermindcom.ro
Tel. 0720-294274; 0735-911106
Tel./Fax. 021-4230702
Eveniment publicat in data de:
29-06-2015
de către Mastermind Communications
de către Mastermind Communications
Vizualizat de:
391 ori
Comentarii:
0