CURS DE CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT - Ediţia a V-a
Data: 10-11-2016 Ora: 09:00
Locatia: București - Hotel Marshal Garden
Mastermind Communications organizează un nou curs public de Customer Experience Management, prezentând tehnici de fidelizare a clienților, pe data de 10-11 noiembrie 2016 în București.
Bilete disponibile: 4
Cursul definește crearea experiențelor unice pentru clienți și sistematizarea acestui proces în companiile care vor relații excelente pe termen lung cu clienții. Data: 10-11-2016 Ora: 09:00
Locatia: București - Hotel Marshal Garden
Mastermind Communications organizează un nou curs public de Customer Experience Management, prezentând tehnici de fidelizare a clienților, pe data de 10-11 noiembrie 2016 în București.
Bilete disponibile: 4
Intr-o lume din ce în ce mai tehnologizată, modul în care întreținem parteneriatul cu clienții face toată diferența. Scopul cursului este familiarizarea participanților cu importanța clientului pentru companie, implementarea unui sistem de creare a experiențelor memorabile pentru clienți și fidelizarea acestora. Vom discuta de asemenea și despre drepturile consumatorilor, privind interacțiunea și din partea clientului, și vom analiza ce înseamnă pentru companie implicațiile juridice și sociale cauzate de clienții nedreptățiți.
Sunt așteptați să participe la curs patroni, directori generali, manageri și angajați din structurile de contact cu publicul, vânzări, marketing, customer service, managementul calității, resurselor umane și comunicare.
Conținutul cursului:
- Ințelegerea modului în care un produs/serviciu poate fi cu ușurință transformat într-o experiență memorabilă pozitivă pentru client cu rezultate favorabile companiei
- Identificarea experiențelor pentru clienți și transformarea lor în strategii de servicii oferite clienților pe tot parcursul relației cu aceștia
- Ințelegerea modului în care comportamentul individual afectează loialitatea clienților și de ce este important să acționezi în favoarea acesteia
- Ințelegerea modului în care experiențele făcute clienților pot crea loialitate/ură și explicarea modului în care aceste aspecte pot fi dezvoltate/evitate
- Ințelegerea modului în care tehnologia ajută/încurcă relația cu clienții și perspectivele supra-tehnologizării relației cu clienții
- Ințelegerea impactului financiar determinat de experiențele clienților și a modului în care experiențele influențează relația clienților cu firma
- Invățarea metodelor și tehnicilor de satisfacere a clienților dificili
Seminarul ține 2 zile, a câte 8 ore pe zi. Investiția totală 1180 de lei + TVA / persoană. Pachetul include accesul la curs și suportul teoretic, un Certificat de Participare, pauzele de masă și de cafea. Înscrierea se face prin completarea formularului cerut de la companie și achitarea contravalorii cursului.
Cursul e susținut de Mihai Mătieș, Directorul Mastermind Communications. El este dublu licențiat în Jurnalism & Științele Comunicării și, respectiv, Drept. Deține un Master (MA) în Relații Internaționale și o altă Diplomă în Afaceri Europene. Mihai este trainer din anul 2001 și este autorizat CNFPA.
Pentru detalii:
Mihai MĂTIEȘ, Mobil: 0723-396871
E-mail: mmaties@mastermindcom.ro
Eveniment publicat in data de:
06-10-2016
de către Mastermind Communications
de către Mastermind Communications
Vizualizat de:
4142 ori
Comentarii:
0