
Data: 08-11-2016 Ora: 09:00
Locatia: București, Hotel Radisson Blu
In România 41% dintre consumatori sunt deja consumatori digitali. Acești consumatori se informează online, au acces la reviews, pot verifica din mai multe surse veridicitatea mesajelor de marketing, aleg cum doresc canalul de cumpărare.
Și cum digitalizarea devine din ce în ce mai prezentă în mediul de afaceri, nu doar transformările în comportamentul consumatorilor, ci și adopția noilor tehnologii, instrumente și aplicații este puternic disruptivă, cu impact imediat în activitatea tuturor companiilor.
Iată de ce, Doingbusiness.ro organizează în data de 8 noiembrie 2016 conferința DIGITALIZAREA – Trend sau tsunami în marketing și vânzări?, care își propune să provoace o dezbatere și să aducă răspunsuri privind impactul procesului de digitalizare pentru două dintre cele mai importante activități ale companiilor, foarte strâns legate între ele – VÂNZĂRI și MARKETING.
‘Digitalizarea este efectul revolutiei internetului si a transformarilor tehnologice. Pentru fiecare industrie poate insemna ceva diferit, dar beneficiul este pentru intreg ecosistemul de business sau social. Conectivitatea a condus la cresterea exponentiala a volumului de date iar utilizarea relevanta a acestora pentru marketing si vanzari este cea mai mare provocare. Conversia marketing-ului digital in vanzari si cresterea veniturilor pentru companie este una din marile intrebari la care oamenii de marketing si vanzari din era digitala incearca sa raspunda’, sustine Diana Dumitrascu, Director Executiv, Kompass Romania si Doingbusiness.ro
In cadrul conferintei, la care sunt asteptati 150 de participanti de la importante companii multinationale si antreprenoriale romanesti, vor vorbi: Demis Ghindeanu, Consultant de Marketing Asociat, Marks; Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star; Elena Iordache, International Sales Executive, Teads; Elena Badea, Partener & Senior Consultant, Sfera Business; Iulia Lazea, Managing Consultant, Horváth & Partners Management Consulting; Alexandru Ursu, Regional Sales Manager, Salesforce; Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania.
In cadrul celor doua parti ale conferintei, acestia vor discuta despre fuziunea dintre online si offline, despre aplicatiile care ajuta la cresterea vanzarilor si care vor sublinia tendintele si strategiile inovatoare din Marketingul Digital. Conferinta se va incheia cu un workshop cu tema: Scriere persuasiva cu tehnici de NLP.

Eveniment publicat in data de:
03-11-2016
de către Calendar Evenimente
de către Calendar Evenimente
Vizualizat de:
Warning: mysql_query(): Unable to save result set in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 195
Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 196
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 203
ori
Warning: mysql_query(): Unable to save result set in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 195
Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 196
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/calistro/public_html/detalii.php on line 203
ori
Comentarii:
0