ATELIER DE BRANDING LA FUNDAȚIA CALEA VICTORIEI BUCUREȘTI
Data: 05-02-2018 Ora: 19:00
Locatia: Fundația Calea Victoriei, București
Atelierul de Branding va avea loc pe data de 5 Februarie 2018 la Fundația Calea Victoriei din București, începând cu ora 19.00.
Data: 05-02-2018 Ora: 19:00
Locatia: Fundația Calea Victoriei, București
Atelierul de Branding va avea loc pe data de 5 Februarie 2018 la Fundația Calea Victoriei din București, începând cu ora 19.00.
”Dacă citeşti cele de mai jos, eşti Luca. Da, exact. Nu eşti Marius, nu eşti Andreea, nu eşti Iris. Faci un exerciţiu de imaginaţie şi, pentru o clipă, eşti Luca. Iar mai jos este o zi oarecare din viaţa ta.
Te trezeşti dimineaţa, sună alarma de la I-Phone. Te ridici din pat, mergi la baie, pui mâna pe Colgate, te speli pe dinţi şi mergi la bucătărie. Apeşi butonul de la espressor, îţi bei Lavazza în timp ce asculţi o ştire pe PRO TV. Termini cafeaua, te duci spre şifonier împiedicându-te de pisica ta British Shorthair, alegi o ţinută mai casual… e vineri. Îţi permiţi un tricou Diesel azi. Îţi iei Adidas-ii în picioare, chemi un Uber.
Vine Ford-ul pe care îl aşteptai. În drum spre birou, te trezeşti privind la panourile din oraş. Ce reclamă mişto are Pepsi pe campania asta! Ajungi la Plaza Business Park, deschizi HP-ul, mai bagi un Nescaffe, că deh, eşti la birou şi te pui pe treabă. Intri un pic, dar doar un pic pe Facebook şi pe Instagram. Vine ora prânzului, nu ai timp azi de mâncat în Centrul Vechi aşa că dai o fugă jos la Fru Fru şi iei o salată şi un fresh. Te-ai gândit pentru o secundă la cola, dar NU! Azi trăieşti sănătos!
Se termină ziua, dar nu mergi direct acasă. Te opreşti în oraş pentru că vine ziua prietenei tale şi ştii că îţi doreşte mult o Pandora. A venit momentul! Cumperi brăţara, răspunzi la telefon, dai curs unei invitaţii la un Heineken în oraş. Cum ziceai şi de dimineaţa…e vineri! Discuţii animate despre vacanţe, planuri, maşini, tehnologie! Londra sau Paris? Bali sau Phuket? Mercedes sau Audi? Skoda sau Ford? Shazam sau Spotify? Uber sau Taxify? Apple sau Dell? Samsung sau I-Phone?
Închei seara, mergi acasă. Cafea, cafea, cafea. Nu ai somn aşa că deschizi Netflix. Sherlock! Cu Benedict Cumberbatch! Îţi iei o pungă de Lay’s, desfaci un Heineken şi… să înceapă ostilităţile! A… să-mi pun alarma la I-Phone… mâine, pe lângă cadou, trebuie să dai o fugă până la Iris să-i iei Andreei şi un buchet de flori.”
Povestea lui Luca ne arată că, de dimineaţa până seara, ne intersectăm cu branduri de tot soiul. Pe unele le conştientizăm, le alegem, altele ne ies pur şi simplu în cale, iar altele ne trec pe lângă urechi.
Acest curs de branding se adresează acelor minţi curioase care vor să devină mai conştiente în legătură cu ceea ce reprezintă în mod practic lumea brandurilor, întâlnite la tot pasul în lumea de azi şi care vor să înţeleagă semnficaţiile teoretice ale noţiunilor de marketing sau de brand/ branding.
Vom discuta informal, dar structurat, despre ce este un brand, de când a apărut brandingul pe lumea asta, care sunt cele mai bine cotate branduri de azi şi de ce, câte tipuri de branding există. Aflăm picanterii din spatele unor branduri faimoase care au mai şi… eşuat. Acest curs promite noutate, energie, amuzament, descoperire, bună dispoziţie.
Obiective. De cele mai multe ori, învăţarea se face mai degrabă prin “aşa nu!” decât prin “aşa da!”. Aşa că până la finalul celor 4 ateliere, vei înţelege ce este marketingul.
Eveniment publicat in data de:
18-11-2017
de către Stancu Nicoleta
de către Stancu Nicoleta
Vizualizat de:
2228 ori
Comentarii:
0