ATELIER DE SCRIERE PUBLICITARĂ LA FUNDAȚIA CALEA VICTORIEI
Data: 10-01-2018 Ora: 19:00
Locatia: Fundația Calea Victoriei, București
Atelierul de scriere publicitară va avea loc pe data de 10 Ianuarie 2018 la Fundațaia Calea Victoriei din București, începând cu ora 19.00.
Vă propunem un curs care vă ajută să concepeţi texte sau mesaje convingătoare şi puternice pentru site-ul vostru, blogul personal, social media, comunicatele sau materialele de promovare pe care le pregătiţi. Ceea ce învăţaţi la curs poate fi valorificat cu succes şi în campaniile sociale sau umanitare în care doriţi să vă implicaţi cu rezultate semnificative.Data: 10-01-2018 Ora: 19:00
Locatia: Fundația Calea Victoriei, București
Atelierul de scriere publicitară va avea loc pe data de 10 Ianuarie 2018 la Fundațaia Calea Victoriei din București, începând cu ora 19.00.
Există cuvinte care, o dată auzite, nu ne mai ies din minte. Şi cuvinte care, o dată ajunse în conştiinţa noastră, determină schimbări, creează noi realităţi. Există cuvinte care persuadează şi cuvinte care manipulează.
Care este secretul lor? Care e povestea vorbei devenită logos; şi a logosului transpus în acţiune?
Prin ce tehnici putem vinde opinii, convingeri şi, în ultimă instanţă, produse?
Acesta este obiectul cursului de Scriere publicitară ţinut de Florin Dumitrescu: cinci lecţii de retorică aplicată şi copywriting eficient, special concepute pentru comunicarea în limba română şi pentru contextul economic din România de azi.
Temele urmărite la curs:
1. Naming – Arbitrar şi motivat. Logo-brandname-slogan: cei 3 piloni ai brandului. Relaţia brandname-slogan: primul pas spre brand awareness. Analiză, exerciţii
2. Sloganing – Strigătură sau slogan? Împrumut anglosaxon vs moştenire (târgoveţească) locală. Influenţa altor formule brevilocvente: deviză, motto, proverb etc. De la USP la slogan
3. Retorica sunetului – Redundanţă vs informaţie. Memorabilitate: GRP-urile creierului. Retorica brevilocvenţei: tropii de bază
4. Retorica sensului – Metaforă şi metonimie. Propriu şi figurat. Ancoraj şi relevanţă
5. Elemente de argumentaţie – Headline-ul: cârlig sau rezumat al copy-ului? Headline-uri de promoţie. Argumentaţie vs story. Body-copy-ul în era digitală
Eveniment publicat in data de:
16-12-2017
de către Stancu Nicoleta
de către Stancu Nicoleta
Vizualizat de:
976 ori
Comentarii:
0