BRAND STRATEGY MASTERCLASS
Data: 19-09-2020 Ora: 09:00
Locatia: Cluj-Napoca
Evenimentul va avea loc în 18 și 19 septembrie 2020, orele 09.00 – 18.00, la The Office Cluj - Sala A.
Acest Masterclass de Brand Management se adresează tuturor profesioniștilor și antreprenorilor activi care doresc să asimileze sau să actualizeze o bază solidă de cunoștințe și instrumente de marketing și gestionare a brandurilor: specialiști și manageri experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional. Două zile de învățare, interacțiune și experimentare dedicate unui grup restrâns de participanți: grupa va avea minim 15 și maxim 20 de cursanți.Data: 19-09-2020 Ora: 09:00
Locatia: Cluj-Napoca
Evenimentul va avea loc în 18 și 19 septembrie 2020, orele 09.00 – 18.00, la The Office Cluj - Sala A.
Structura cursului:
Urmărește două arii importante: Strategie și Execuție. În zona de Strategie, se vor urmări: ideologia unei mărci; modul în care se iau deciziile de către un client și Customer Persona; moduri de a segmenta piața: “Tensiuni” și “Ocazii de consum”; poziționarea unei mărci: “Brand relationship ladder” și “Positioning Statement”: categoria emoțională a unei mărci alături de propunerea de valoare (“Value Proposition”). În zona de Execuție, se va urma “Communication Funnel”: Strategia narativă: “Communication Big Idea”, arcele narative, verticalele de comunicare; Comunicare directă: “Customer Journey”, “Touchpoints”, ecosistemul de design.
Cine susține acest curs:
Mihai Bonca este Marketing Professor la Maastricht School of Management, The Entrepreneurship Academy și Universitatea Alternativă. Deține un Executive MBA la Oxford University, Said Business School (2017 – 2019)
Grupa: minimum 15 cursanți, maximum 20 de cursanți.
Limba de comunicare: Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.
Cost de participare: Early booking – 1800 lei, valabil pentru înscrieri până la data de 31 August 2020. Preț întreg: 2500 lei, valabil între 1 Septembrie – 18 Septembrie 2020. Cost total pentru ambele zile. Costul include apă, cafea, ceai, snacks.
Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA). Rezervarea locului este confirmată după plata integrală a taxei de participare. Taxa de participare se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 5 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs. Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.
Înscrieri: prin pagina web a evenimentului: https://scoalaspor.ro/brandstrategy-sep2020/
Detalii suplimentare: solicitați prin e-mail la info@scoalaspor.ro
Eveniment publicat in data de:
07-07-2020
de către Marginean Oana
de către Marginean Oana
Vizualizat de:
656 ori
Comentarii:
0